Az álmok valóra váltását a Jotun (norvég) cég Magyarországon elhelyezkedő képviseletének köszönhetjük. Ők adták az óriás kenuhoz a szükséges alapanyagot és a hajó nevét: Jotun (=Óriás). Segítséget nyújtottak a szakmai tanácsaikkal. Külön köszönet illeti Mezősi László hajóépítő barátomat, aki mindig rendelkezésünkre állt, ha bármiben viták nehézségek merültek fel. Megemlíteném még Barabás Tibor műanyagos mester hasznos útmutatásait, amely mindig jókor és jól jött. A kenu Szabados Róbert és Balogh Tibor tervei alapján készült. A végső műszaki leírást, rajzot Mogyoróssy Imre készítette. Segítséget nyújtott még az építésben Mészáros János, Nagy Attila és Pethő István. Májustól szeptemberig, négy hónapon keresztül tartott a munka, sok szakmai vitával de elkészült Európa legnagyobb kenuja. Méretei: 12 méter hosszú, 1.8 méter széles a közepén, 1.6 méter a legmagasabb pontja, 600 kg önsúlyú ,500 liter légtartállyal rendelkezik. Az olcsóbb szállíthatóságot vettük figyelembe, amikor a kenu terveit úgy készítettük, hogy 3 fő részből álljon. Szétszedve és utánfutóra csomagolva csak 7 méter hosszú. 12 fő evezős és 1 fő kormányos a legénysége. Felhasználásra került : 300 kg polyester gyanta, 60 kg geal, 40 kg top coat, 40 kg perox, 100 liter aceton, 300 méter 300-as üvegpaplan, 150 méter 300-as üvegszövet. A faanyag beépítések mahagóniból és vörösfenyőből készültek. a tengeri só védelmére a fém részek saválló anyagból lettek legyártva. Vízrebocsátás: 1996.09.07.